Sent inlägg (a)

Är väldigt trött nu så det blir ett snabbt inlägg! Har köpt ett nytt balam för någon dag sedan!

Björn Axén Sensitive Scalp Organic - bara balsamet eftersom jag inte använder shampoo.
Balsammetoden fungerar bra än så länge, håret börjara anpassa sig till mycket balsam och det känns mycket friskare nu när det inte blir förstört av alla uttorkande medel som finns i shampoon.


Stort grattis till Anna också, som fyllde år idag! Ha den äran! :D


Idag var jag hos Karin, det var kul att träffas även om det inte blev jättelänge eftersom vi skulle äta och hon hade glömt lämna in en uppgift och var tvungen att åka tillbaka till skolan så hon kom hem typ helv 5! Bestämde även att vi ska sparka oss själva i baken och sätta igång med simningen så nu är datumet satt; på lördag morgon bär det av till Åby simhall minsann!

Nu blev jag suur! Jag missade True Blood för läxa i ett himla skitprojekt i teknik. Ska lämna in en analys med och då banne mig kräver jag ett MVG!

Okej, godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OKEJ!

Tack för den.. dissare..



Ja kommer du inte ihåg när Marcus och jag bråkade x)

Och han bara BLABLABLA

(MED STORA BOKSTÄVER, SKRIV UPP DET)

Och då blev jag jätte sur för "ingen skulle komma till mig och säga till vad jag ska "skriva upp"

XD

2009-10-01 @ 09:10:07
Postat av: AmandamandaandadaA

Hehehe du fattade nog att den förra kommentaren var ifrån mig men ändå x)

2009-10-01 @ 09:10:51
URL: http://denicedejavu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0