Lia kommer göra något ondskefullt!

Nu är det så här kära vänner att Lia kommer inte vara så snäll, generös, älskvärd, fantastisk, pålitlig, vänlig, tillmötesgående, samarbetande etc. etc. som hon brukar vara! Hon kommer göra något elakt! Nogot hemskt! Något ondskefullt!

Det är nämligen såhär jag ar hittat en fantastiskt bra sida på nätet där de säljer relativt dyra märkesprudukter, smink, krämer, plattänger, hårinpackningar och andra stylingprudukter för otroligt bra priser! Jag tycker sidan är helt fantastisk! Dessutom är det fri frakt i Sverige om man köper för mer än 300 kr!

Nu till elakheterna jag tänker inte berätta för er vad denna sida heter, men eftersom jag inte är alltigenom ond lämnar jag ett litet kryphål öppet. Uppnår jag 25 läsare om dagen skall jag avslöja denna hemlighet här på bloggen, men som sagt det är upp till er! Värva läsare till min blogg, inget tvång men gör ni det blir ni belönade Simpelt och enkelt, your decision!



Godnatt!

You know you hate me!
Love Lia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0