Dusting off the bookshelf

Nu plötsligt har designproblemet löst sig! Har ingen aning hur det hände! Jag fattar verkligen noll! Kan det har och göra med att jag var inne på en mac-dator innan kanske eller använde safari som webbläsare?
Nån som har svar på det?

Kul övernattning i kyrkan igår, sov cirka 4 timmar och jag är faktiskt ganska pigg, än så länge iaf! Får se hur det blir sen. Jag borde nog sova lite innan mormor och morfar, faster, faster,fasters man och lillkusinen kommer! Vet av erfarenhet att vad som helst kommer kunna knäcka mig framåt kvällen och eftersom bror min inte heller har fått sin nödvändiga dos av sömn är det rätt stor chans att han kommer få det att hända om jag inte sover lite.

Men först är det några saker som måste göras.

Jag håller just nu på att städa badrummen, städade ju resten av huset igår innan översovningen och jag brukar göra det varannan vecka. Jag får en bonus på 200-300 kr varje gång jag gör det. Är det bra betalt? Vad får ni för att städa? Får något överhuvudtaget? Mitt hus är ganska stort ändå, tre våningar plus källare med två badrum. Vilka  andra sysslor gör ni hemma och får ni något för det? Självklart behöver ni inte skriva men det skulla vara nyttigt att veta lite hur det är för andra. Självklart kan man inte heller utgå helt från hur någon annan gör, varje familj har ju olika synsett på saker och ting.

Vi ska möta släkten på bokmässan sen så det blir trevligt! Är det nån som har vart där ännu? Vad tyckte ni? Själv älskar jag ju böcker och är lite nördigt småkär i klassiker och "svårlästa" böcker men vackert språk.
Har ni favoritböcker?

Nu måste jag hitta några kläder jag kan ha på mig och smyga tillbaka mammas stickade väst som jag lånade igår, hon är nämligen hemma från Indien nu! Kul att ha henne hemma igen! Hon hade med sig några vackra indiska kuddfodral men jag tycket inte dom passade bra i soffan alls, tyvärr. Annars är sådana kuddar så mysiga tycker jag!

Åh, jag borde verkligen ta på mig något nu! Hur gör ni när ni inte vet vad ni ska ha på er? Kan behöva några tips, hehe!

Förlåt att det blev så långt och så många frågor men svara bara på dom ni har lust för!
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Saga

Härlig och varm design, Så ljus :D

2009-09-26 @ 18:09:51
URL: http://sagaweman.blogg.se/
Postat av: Julia

fin design:)

2009-09-26 @ 20:20:34
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Stina

Skitfin layout du har! ^^

2009-09-26 @ 20:46:56
URL: http://primalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0