Friidrottsdag imon. Oj, jag tror jag precis fick svininfluensa!!

Man kan ju drömma! Som sagt, friidrottsdag imon och jag är lagom glad. Är ingen fröken hurtig precis och så är jag fortfarande rädd för lasse efter att han skällde ut mig inför hela klassen i femman(får dra den historian nån gång)! Sådant sätter spår i små oskyldiga barn ska jag säga er. Iaf får jag alltid en klump i magen när det kommer till sådana här sportevangemang, speciellt i skolan!

Brukar köra med att litet knep som går ut på att LÅTSAS att man inte bryr sig alls om vad klasskompisar tycker eller vad läraren säger och intala sig själv att jag är duktig. Jag är duktig. Jag är duktig. Upprepa det, då sätter det sig! Annars vet jag inte, bara göra det. Undanflykter gör det bara värre tycker jag, bara få det överstökat. Och va stolt efteråt, eller iaf låtsas att du är stolt! Även om det inte gick bara så gjorde du det iaf! Yey! :D
Är du riktigt deppig spänn käkarna och klistra på ett riktigt stort smile! Det funkar när som helst!

Nu ska jag sova, borde tänkt på att sömn nog är det viktigaste innan en sportdag. Whoopsie!

Lycka till till alla andra som kanske känner som jag, och lycka till till mig själv!


Put your mind to it and you can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0