Dagen den elfte

Nu har jag precis kommit hem från bibelstudiet, blev bara Amanda och Mia idag men det var riktigt mysigt! Nog det bästa av alla gånger tror jag. Vi kom inte fram till så mycket men så härligt att få ur sig alla frågor och funderingar!

Har pratat lite med mamma som är i Indien just nu. Saknar henne! Hon är ju bort så mycket, halva veckorna i stockholm och jobbar och massor av resor, visst vänjer man sig men det är ju inget roligt precis. :( Hon komme r hem på söndag iaf!

Snart ska jag se på true blood, det är nog det enda program jag faktiskt ser på, gillar inte tv så värst annars. Filmer är okej men tv-program.. nae, jag ser inte riktigt poängen med det!


Kommentarer
Postat av: Sanna

True Blood är bra!

2009-09-25 @ 18:38:50
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0