Hjälp mig med bloggen?

Hejsan på er!
Insåg precis att jag fryser så jag ska stänga fönstret!
Det är twilight just nu, alltså när solen har gått ner men det är fortfarande ljust, och tillsammans med höstlöver är allt ute nästan helt gul-brunfärgat! Mysigt!

Känner att jag börjara tappa lusten i att blogga men jag vill inte! Tror det beror på att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva...
Jag vill ha nånting som gör min blogg speciell och originell men jag är dessvärre inte särskilt originell av mig.
Jag har ju bott i england men det är inget man kan blogga om precis, och jag reser inte jorden runt hela tiden heller, även om det skulle vara kul.
Jag är ingen modetjej, utan har på mig det jag tycker om även om jag ändå försöker hålla mig lite trendig. Dessutom har jag helt enkelt inte råd att lägga dom pengarna alla modebloggerskor verkar göra på kläder.
Jag har en riktigt bra systemkamera (Canon Eos 500D) men jag tar inga förvånansvärt bra bilder så det funkar inte heller...

Jag vet inte vad jag ska göra! Hjälp?

Vad utgör en bra blogg?
Vad gillar ni med min blogg?
Vilken är eran favoritblogg? Varför?
Vad ska jag skriva om på min blogg?


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, Rätt gissat! Hoppas du är den glade som blir länkad senare ikväll. Allt bra med dig? Haft en bra dag?

2009-10-14 @ 18:59:48
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anna

jag gillar att kolla på bilder :D

2009-10-15 @ 15:11:02
Postat av: Vanda

Julia!

Jag tycker att du skall skriva om din tid i England, jag tror att jag som läsare skulle vilja veta mer om det och din tid där! Lite bilder kanske? Och varför inte skriva om böckerna Twiligt och dem? Det är ju trots allt snart hög tid för New Moon! Och eftersom du läser mycket - varför inte slänga in en bokrecension här och där? Vad du shoppar, lite mer bilder kanske och helt enkelt dina tankar som tjej!

Puss på dig, du är så söt!

2009-10-15 @ 21:41:41
URL: http://vandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0