Challenge-projekt!

Nu har jag börjat få lite ny blogginspiration men den sinar ofta snabbt så nu ska jag försöka ta tillvara på den! Jag vill ha en glad och positiv blogg som ändå inte är ytlighetsbaserad. Förstår ni vad jag menar?

Jag fick en idé om att man kunde starta en sorts challenge-grej, jag och någon annan med en liten blogg. Det går då ut på att man får vara lite kreativ och hitta på en en uppgift till den andra bloggaren, (tex att videoblogga, gå ut och ta en höstbild, berätta om något ställe/en dröm/något klantigt du har gjort, etc... kommer inte på så bra saker just nu men ni fattar grejen!) Så om någon har lust att vara med på det, kanske någon mer som får blogg-torka då och då, vad vet jag!


Kommentera om ni har förslag eller vill vara med på mitt projekt!

Kommentarer
Postat av: P R I M M S

Du är verkligen jättesöt! Jag har en frågestund i bloggen, du får gärna fråga vad du vill :) KRAM

2010-01-28 @ 12:30:03
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0