Secretaire ser mycket finare ut än sekretär...

Det första steget i renoveringen för mitt rum är nu fullbordat, secretairen är slipad, målad, uppburen och fylld och min breda byrå är borta. Känns skönt men det är precis som om rummet blir upprört och det ligger prylar på de mest olämpliga ställen och det tar ett tag att hitta nya platser för alla dessa prylar. Får bilden av en vindpust som blåser upp damm och dammet (som nu representerar den saliga röran av prylar) virvlar runt lite innan det lägger sig igen.

Okej... vet inte riktigt vart det där kom ifrån, antagligen för lite sömn igår. Har inte kunnat sova bra alls sedan jag fick min
bettskena som ska förhindra att jag gnisslar tänder på natten. Så här ser iaf secretairen ut nu, ska måla knopparna inuti
med guldfärg men vågar knappt tänka på när det blir gjort med den takten jag håller.

    
 

/Love Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0