Strömstad idag

Hejhej!
Idag har jag vertt i Strömstad med Amanda. Det var kul, Strömstad är väldigt mysigt även om det var fyllt med tanter och fulla norrmän, det var någon slags marknad just idag som vi hadfe lyckats pricka in. Vi hade tänkt åka in till Nordby och gå på Gina Tricot (största i norden eller nåt?) men det blev inte så... Istället strosade vi mest.
Det ända dåliga är ju att tåget kostar så förfärigt mycket! 130 om man betalar kontant och 91 med 100-kort. Per håll! Är man smålänning så är man så jag tycker faktiskt det var lite surt att lägga det på sex timmars tågresa mellan Götebrorg och Strömstad.

Igår var jag ute med Karin och Amanda och jag tror vi har skämt ut oss för en stor del av Fiskebäcks invånare! Vi satt inne på Karins rum och deppade för det fullkomligt vräkte ner utomhus tills nån föreslår att vi går ut. Skit samma i vädret, vi går ut! Tio sekunder utomhus och vi var dyngsura, men ag vet inte hur vi kom igång men det slutade med att vi låg i vattenpölar! Barnsligt, men sjukt kul!

Somnar snart på stolen!
Sov gott alla!
Love Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0