Sjukling ska ut på sjön

Hej bloggen! :) Hur i hela friden ändrar man storlek på texten? Borde kolla upp det men orkar inte just nu.

Har vart hemma från skolan idag, kändes rätt misslyckat att missa andra skoldagen men det kändes bäst att inte pressa sig och inte förvärra det. Är superförkyld och huvet dunkar, halsen mår inte heller bra och jag har en aning av feber. Brukar nästan aldrig få hög feber så när jag väl har det brukar det oftast betyda att jag inte är helt frisk. Hoppas jag kan gå imon iaf, vill ine missa en hel dag full av matte speciellt inte när jag vill satsa så mycket på det i år.

Dagen har varvats med filmer och tupplurar i soffan, snacka om soffpotatis men men...
Nu ska jag ta en tur med båten tillsammans med familjen så nu blir det lite frisk luft för Lia-mia den här dagen. Får inte glömma att packa ner boken jag läser atm, East of Eden - väldigt bra!

Love Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0