Skyvalitus... hehe!

Varför i hela friden skrev jag dagen den elfte igår?? Jag visste ju mycket väl att det inte var den elfte igår. Hmm.. var det nån som la märke till det? Haha!
Iaf så är jag hemma från skolan idag, mådde dåligt redan igår och vaknade med riktigt jobbig migrän! Blev så nervös, jag kan nämligen få riktiga anfall och spy och ramla ihop och sånt om jag får riktigt ont. Ofta kan jag förutsäga när det kommer så allvarligt i förväg så jag hinner oftast ta mig till något säkert ställe, typ hem, men senast det hände fick stackars Karin och Amanda släpa hem mig ända från stan.
Riktigt så dåligt mår jag inte idag, som tur är, men vi skulle springa skoljoggen idag och jag var inte jättepigg på att ramla ihop på startlinjen, spy eller något annat när hela skolan står och ser på och dessutom hade jag tillochmed lite feber så det fick bli en tillräcklig anledning att stanna hemma idag. Dessutom slipper jag ju springa, haha!
Tiden har gått så fort, har sovit nästan ända tills nu! Jag ska nog ta itu med att städa huset snart eftersom huvudet verkar vara på bra humör just nu! Kl. Tolv ska jag stå med dammvippan i handen. Det är dagens mål nu, fast jag måste ju duscha först. Okej, nu gör vi upp en planering för dagen här!
...
...
...
Åh, jag fattar inte datorn så det blir ingen fin lista, kanske funkar att ladda upp den senare!

Kommentarer
Postat av: Anna

fin blogg :)

2009-09-25 @ 15:17:35
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va gärna med och gissa kändisen på min blogg=) kramar



http://musicrecord.blogg.se

2009-09-25 @ 16:38:27
Postat av: Lotta

Jättesöt blogg!

fint med blått tema.

2009-09-25 @ 20:52:07
URL: http://loottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0