Nooooo!!!

Min långa text försvann, nu kommer ni alltid undra vad jag tänkt skriva om den här dagen och ni kommer aldrig få nått svar. Det handlade om gener, regn, babysim och massa annat livsnödvändigt... aja, era stackare! Men sånt är livet.
Vi kör några punkter istället bara för det är kul att tryck på den knappen:
  • Min balsam kur funkar... än så länge!
  • Jag ska börja läsa engelska B på torsdag! :D
  • Va sjutton! Varför glömmer jag alltid vad jag ska skriva efter första punkten??
  • Jo, just det! Jag är med i Foki's smyckestävling där hon lottar ut saker från cocoo.se. Kolla in båda ställena! Mycket nice :) Jag tävlar om detta armbandet:
Gillar ni det? Vad har ni för favorit på cocoo.se?

Godnatt på er!

Ps. Vat ni vad? Min statistik har börjat öka sakta men säkert. :) Då blir jag glad!

Kommentarer
Postat av: Millah

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-23 @ 13:03:11
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0