Jag ska sluta använda shampoo! NU!

Nu har jag tagit beslutet att sluta använda shampoo! För er icke insatta är det inte alls äckligt utan bara bra eftersom det torkar ut håret jättemycket. Och håret blir visst rent för balsamet rengör. Det ät tydligen jättebra för lockigt hår men jag orkar inte gå in på det jätte mycket, läs mer här --> http://www.lockig.se/?q=node/8

Jag måste bara ta reda på vilka balsam som är okej att använda och vilket shampoo som funkar som "sista-shampoo!" Hehe!

Förra gången jag skulle göra detta glömde jag och det typ rann ut i sanden men nu attans ska det bli av! Förresten Barnängen Creme Shampoo borde la funka va?? Jag hitter iaf inget som talar mot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0