Påväg till huvudstaden...

Sitter på tåget och försöker blogga lite på mammas lilla Dell laptop med hastighet á la snigel. Aja bätter än inget!
Jag ska bo i mammas lägenhet mittemot Humlegården och det var prat om att jag skulle sova hos Julia och Tilde med ute på Lidingö men jag tror jag skippar det för det blir för mycket stress fram och tillbaka. Dessutom är risken rätt stor att jag blir vilse eftersom mitt lokalsinne är som det är. Så det är nog bäst om jag håller mig runt Humle gården och Stureplan när jag inte har någon som kan vägarna lite bättre runt Stockholm. Det sitter en liten asiatisk flicka bredvid mig som trallar och nynnar på barnmelodier hela tiden. Tänk om min bror kunde vara så änglalik när man är med honom på offentliga platser. Det hade inte varit dumt!

Köpte en ny spegel igår, superbillig men jag vill nog inte ha kvar den för den var för silvrig så jag ska leta reda på en ny med guldram istället!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0