Loov!!

ÅÅH va härligt med lov! Först en vecka med bara slapp i stockholm först med Johanna och Julia o Tilde till tisdag, och sedan i Linköping med Amanda, Mia och kanske Hannah och Matia från Trsdag till söndag! Ser verkligen fram emot båda! Också såklart Disneykväll hos Karin på onsdag, det får man inte glömma. I mean, who doesn't love Disney?

Efter det har jag två veckors prao. Jag ska vara på Engelska Skolans dagis tillsammans med Malin och Vanda! Det blir kul! Ska försöka plugga en hel del nu också när man har så mycket tid, så att betygen höjs innan jullovet!

Har slappat ända till klockan 1 med mystofflor och morgonrock men nu skall jag se till att det blir något av denna dag. Först skall jag byta min skrivbordsstol på Ikea och sedan skall jag rensa i trädgården lite! Älskar naturen just nu, det tråkiga är att det inte är så långt kvar tills löver släpper grenarna helt och träden blir frostigra på mornarna. Fast det är mysigt med! Sedan måste jag packa till stockholm med!



Ha ett trevligt lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0