Hur kan jag göra så mot mig själv om och om igen?

Det är inte många kvällar jag ligger i sängen före 11. Nu är klockan halv ett så detta är extremt men ändå..

Jag säger alltid till mig själv att jag ska fokusera på skolan, plugga, göra alla läxor noga och läsa på och lägga mig i tid. Trots det har det blivit en vardag att mina ögonlock rycker (typ spasm-liknande)  i skolan och jag har dålig koll på vad som händer och att jag är väldigt trött. En hel del läxor är gjorda lite halvhjärtat och slarvigt nerkluddade.

Ändå tror jag att jag ska komma in på en av göteborgs mest högaktade skola och på en av de svåraste linjerna! Är jag dum?

Problemet för mig är att jag vet att jag kan, för jag har ändå VG i det mesta och en del MVG med trots att min situation är såhär! Hade jag försökt, satsat, och prioriterat bättre så hade jag lätt kommit in. Men nu... inte med denna stilen!

Så nu blir det ändring, ifs är det lov om en vecka men efterdet skall ni få se på en annan tjej! Nu satsar vi, det här ar trots allt den enda chansen vi har och kastar vi bort den kan vi kasta bort vår framtid med.




Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Jag ÄLSKAR att fota naturbilder och även på bäbisar/småbarn!

händer ikväll då?

2009-10-21 @ 19:53:15
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att du vill va med

2009-10-21 @ 21:01:08
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J

2009-11-09 @ 20:37:21
Postat av: Karin

Men lia tagga ner .. hela livet handlar inte om skolan nu vet! Du vet att jag finns här för dig kraam <3

2009-11-09 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0