Bio och höstbilder med Amanda

Idag har jag varit ute och tagit en hel del höstmysiga bilder med Amanda! Det blev faktiskt en hel del riktigt fina bilder på oss båda!

Sedan har vi vart på bio och tittat på Allt för min syster. Amanda frustade till när ljusen tändes för jag var tydligen helt mascara-randig i ansiktet men till och med Amanda hade gråtit och hon gråter minsann inte allt för ofta så jag tycker ändå det var ganska legitimt!
Filmen var riktigt bra, såklart inte lika bra som boken men Jodi Picoult böcker är nog inte helt lätta att göra en lika bra film av så det var jag faktiskt beredd på innan jag kom in i biosalongen. Däremot kan jag inte bestämma mig om det var rätt att ändra slutet i filmen eller ej...



Nu ska jag fläta håret och ta på mig nattlinne och nanna!
Jag kanske gör nån sorts reveiw eller recension av filmen efter att jag har fått sömn. Jag lovar att designen skall bli klar snart med!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0