Förra helgen, kommande helgen och plugg-tips :)

Imorgon är det äntligen fredag igen! Helgerna går alldeles för snabbt, förra helgen efter att jag Karin, Malin Emma och Vanda hade tagit bilder i vandas studio så träffade vi ju killarna från idol - dom som alla vet vilka dom är och alltid kommer att minnas -  alltså dessa om inte redan har fattat:
Såhär ser denna helgen ut:
Fredag: Imorgon då alltså (även sistan dan på praon ;,( )blir det kalas hos malin på kvällen.
Lördag: Första dan på helgen ska jag in tidigt till stan och äta frukost med mor min. Om jag orkar upp då, men annars blir det nog trevligt ska vill in på Zara speciellt, dom har så mycket snyggt nu!
Sedan ska jag åka på öppet hus på fässberg, ett gymnasium i mölndal,det verkar bra och jag vill ha några att jämföra med. Någon som vet om det är bra kanske?
Söndag: Plugg, plugg, plugg och planera skolveckan. Läs inte detta om ni inte orkar!
Måste komma in i studerandet nu efter tre veckors välbehövd paus. Men nu är det nya tag är riktigt pepp faktiskt, ska bli kul att få något i händerna att kämpa med.
Teknikarbetet som jag har haft så mycket ångest för skall avslutas proffsigt.
SO-inlämningen om Svartjobb är redan klar och det ska bli spännande att se vad jag fr för respons på det!
Sedan är det svenska, det flyter på och jag behöver bara knåpa ihop intervjun från praon och det fixas lätt.
Vad jag ska satsa på mest i helgen är tekniken och fysiken :)


Btw, allt jag skrev var överdrivet för att peppa mig själv. Funkar alltid när man känner sig deppig, trött eller inte orkar. Skriv eller berätta hur mycket du ser fram emot det och vänd allt dåligt till motsatsen! Det är mitt tips!

Kommentarer
Postat av: Ida K

sv: jag har kännt så tidigare. Den här kollektionen är nog den första som jag faktiskt gillar!

2009-11-13 @ 09:10:36
URL: http://karlssonida.blogg.se/
Postat av: Vanda

Bra tips!

2009-11-13 @ 18:08:54
URL: http://vandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0