Dagen den 22e

Hej alla!
Ändat lite i designen nu, förstår mig fortfarande inte inte på alla koder och sånt så jag vågar inte ändra så mycket än men det kommer väl tids nog. Gillar ni bakgrunden? Skulle vilja att texten i headern matchade lite mer men då måste jag ändra hela bilden och det orkar jag inte lägga ner tid på än.

Pappa kom hem från Kina nu ikväll, han reser mycket till Asien med jobbet, och han hade med sig lite roliga saker hem, ni får se snart. ;-)

I förrgår hittade jag  en väska att ha i skolan till hösten på Björn Borg butiken i Arkaden, den större modellen i svart läder för 799 som är väldans lik min kompis Karins skolväska men eftersom vi inte går i samma skola och det var okej för henne why not? Men eftersom pappa var i Kina och hade hittat en annan väska var jag ändå ganska tveksam.
Jag  visste dock att jag och pappa inte alltid har samma stil så jag köpte den i alla fall och tänkte att jag kan lämna tillbaka den om jag ångrar mig och så blev det. Jag fick med mig väskan hem och var jättenöjd tills idag när jag ser samma väska på Accent på torget för femtio kronor billigare plus att man får ett Björn Borg datafodral på köpet som jag ändå behöver till min mac laptop som jag skall få till hösten. Så vi köper denna väska istället, åker tillbaka hem och hämtar den dyrare väskan och åker in till stan för att lämna tillbaka den och även köpa ett sj kort och sedan tillbaka hem igen. Jättenöjd med mina affärer även om det tagit lite onödigt mycket tid men annars hade jag nog inte varit så nöjd som jag är nu. :-D

Kvällen har spenderats tillsammans med goa Karin och Amanda och vi grillade och bakade ciabatta bröd till maten samt gjorde en sallad där jag såklart blev tvungen att hacka rödlöken, just my luck!

Nu kallar sängen på mig, måste ju vända på dygnet någonlunda nu när skolan drar igång igen på måndag!
Godnatt alla söta!

Love Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0