Morgondagens skolstart

Hej!
Det blir ett snabbt inlägg nu eftersom jag ska upp tidigt imon. När vi kom hem från malmö, där vi har firat kusiner, satte jag igång med att baka kladdkakemuffins till klassen, erkänn jag är väldigt snäll? Fick ifs hjälp av Amanda men ändå. Sedan fick jag lite klädångest...  Vad har man på sig på skolstarten egentligen? Man vill ju inte se för ppklädd ut men inte som om man bara satte på sig vad som helst. Det blev lite krångel och ett par minuter kände jag att garderoben jag äger inte duger till nånting! Men det löste sig och såhär blev det till slut: (En väldigt crappy bild men det kommer mer imon)


Axelbandslös klänning: COS (London)
Jeanstights: Gina Tricot
Väska: Mulberry
(ingen äkta, men vilken 15-åring skulle haft det? Förresten syns det inte :P )
Ska även ha en vit kofta från Bik Bok för att dressa down det lite. Kanske skiter jag i mulleväskan och kör på björn borg väskan istället om det blir för mycket. Ni märker imon.

Nu måste jag sova!
Godnatt alla!
Love Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0