Humörsvängningar :S :O

Go kväll lilla blogg!
Nu ligger jag i sängen i min källare och ska sova om en liten stund. Dagen har varit som en berg-och-dalbana säger jag bara, iaf humöret.
jag vaknar och kan inte öppna ögonen för dom är helt fluffsiga och fyllda med gegga, antagligen för jag grät så mycket i går kväll, och jag känner mig så irriterad på allt. Mamma kommer in flera gånger men hon blir nog lite rädd för mig för hon stannar aldrig länge. Tillsist kommer hon upp med lite frukost eftersom jag vägrar separeras från kudden och filen håller på att mögla. Jag blir ännu surare för nu måste jag äta upp om jag inte vill att mitt rum ska stinka fiskmås.

Sen plötsligt sitter jag i bilen och jag får kämpa för att inte börja böla igen för jag och mamma är på väg till en färgaffär och mamma har bestämt att mitt rum ska ha samma färg som soffrummet, alltså grått. Vi går in, mamma flörtar med butiksägaren och får priset prutat till 700 istället för 1200. Vilken morsa va? Sedan åker vi till reningsborg för dom har tydligen gammeldags lampor och vi kommer dit två minuter innan stängning. Återigen flörtar mamma, tyvärr med en tant, och vi får gå in ändå fasten detr inte fanns några lampor kvar alls. Vi beger oss hem en halvtimme innan jag ska iväg till Girls Only och jag ser ut som en nåt man hittar på reningsborgså jag är lagom glad över att ha tid att fixa mig.

Väl hemma ringer Amanda och behöver låna medicintejp till hennes brutna handled. (Hon säger att hon trillade men egentligen taffsade hon på min röv!) och sedan går vi tillsammans till Girls Only.

Cajsa Tengblad om självbild - inte dåligt det, ska jag säga er! Skitkul med Anna, Amanda, Malin och Mickan.

Sedan har jag jag vart  fixat design i bloggen medan föräldrarna har målat om mitt rum. Jag är en sån älskvärd unge!



 Dagens citat by Amanda: Det är inte jag som älskar chips. Det är chipsen som älskar mig!


pözzizar och kjamizar

/Lia Maria


Kommentarer
Postat av: Vanda

As nice blogg ju! Skall genast länka dig på min blogg! puss <33

2009-09-17 @ 16:38:17
URL: http://vandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0