Ny månad = rosa månad = ny header... igen

Behöll den förra headern i typ ett dygn. Bra Lia, bra! Aja, det är ju bröstcancer-månad så jag gjorde en passande header som förhoppningsvis stannar hela månaden ut! tycker det är bra att det uppmärksammas.

Iaf, under den tiden jag stod och borstade tänderna funderade jag ut ett lååångt inlägg om väldigt djupa saker om människors synsätt på livet. Jag insåg tillslut, när jag hade borstat så länge att tandkrämen blivit seg igen, att mycket tid hade passerat och jag hade blivit mycket tröttare så nu är det så att jag inte kommer ihåg så mycket av mina filosoferingar förut, så det blir tyvärr ingen lång text (som, om den hade gett er något annat, kanske får er att somna) för jag komer helt enkelt inte ihåg det och om jag hade försökt hade det bara blivit sylt av det och ingen hade fattat något, inte ens jag. Jag fattar knappt vad jag skriver nu ens och om jag bara tänker eller om jag faktiskt skrev det här. Eftersom jag nu tänkte den tanken var jag ju tvungen att ta reda på hur det låg till och jag inser att jag fortfarande skriver allt jag tänker så jag slutar nog nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0