Glömska...

Hej, nu är jag hemma en stund under luchrasten. Glömde So-analysen imorse. Så imla typiskt mig! Jag har bråtto för jg stog för länge i dushen så jag sätter på pappas dator men så den inte skickats så jag får sätta på min dator med (som laddar upp segare än segast) och skicka den igen. Sedan klickar jag på skriv ut på pappas dator igen och går ner för att äta frukost. Sen går jag till skolan. Pappret ligger kvar i utmataren. Suck!

nu ska jag iaf hämta pappret och en halsduk som jag glömde ta i morse. Sablar va kallt det brjar bli nu säger jag bara. Särskillt när det blåser!

Nej, nu får man väl masa iväg sig till skolan igen!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

det är snö här!!! :@

2009-10-13 @ 12:19:52
URL: http://alexlann.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch vad problematiskt allt det lät

2009-10-13 @ 13:13:12
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0